۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۳۱

نایب‌رییس اول مجلس شورای اسلامی:

وفاق باید محقق شود

وفاق باید محقق شود

همدان- نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: در وضعیت فعلی فقط باید یک حرف زد، آن هم اسلام، ایران و خدمت به مردم است، تاکید کرد: امروز وفاق باید محقق شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی شامگاه چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار همدان، با تاکید بر لزوم وفاق، اظهار کرد: امروز کنار هم بودن یک اضطرار است و نه انتخاب؛ امروز مردم، نظام و کشور نیاز به هماهنگی دارد.

وی با تاکید بر اینکه استان همدان یک استان فرهنگی است و همه بزرگان را باید تقدیر و محور قرار داد، از زحمات استاندار سابق همدان تشکر کرد و گفت: آقای قاسمی‌فرزاد صادق، اهل معرفت و اخلاق‌مدار هستند و در دوران مسئولیتشان در استان همدان، کارهای خوبی رخ داد، نه به آن معنا که مشکلی نبود، اما کارهای خوبی شد و استان حرکت کرده است.

نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت‌های خود خواستار تداوم این حرکت در استان شد و افزود: اراده ما بر این بود که دولت، استاندار را انتخاب کند و در نهایت، وزیر کشور ایشان را انتخاب کرده و آمده و باید همه او را کمک کنیم.

وی با تاکید بر اینکه راه خوبی که استانداران همدان تا کنون پیمودند را باید دست به دست ادامه دهیم، تصریح کرد: کسی حوصله حاشیه سازی ندارد، افرادی جز بودند که حاشیه ساختند و وجود هم خواهند داشت اما در استان، اصل بر کار کردن و داشتن وحدت است.

حاجی بابایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید همدانی، خاطرنشان کرد: شهید همدانی ۴۰ سال برای انقلاب کار کرده‌اند.

نماینده مردم همدان و فامنین با اشاره به حملات موشکی ایران از آن به عنوان اقتدار کشور یاد کرد و گفت: نیروهای مسلح کشورمان، دل مقاومت و آزادگان جهان را شاد کردند و ایران پیام خود را داده است.

این مسئول در پایان با تاکید بر اینکه در وضعیت فعلی فقط باید یک حرف زد، آن هم اسلام ایران و خدمت به مردم است، تاکید کرد: امروز وفاق باید محقق شود.

کد خبر 6245189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha